page-heading

Klantenservice


Hier vind je alle informatie die je nodig hebt voor, tijdens of na je bestelling.

Bestellen
Wil je iets bestellen? Hier ontdek je alles over de mogelijke manieren om een bestelling door te geven.

Digitaal aanleveren
Heb je ontwerpbestanden die je wilt delen? Hier leggen we uit hoe je ze digitaal kunt aanleveren, zodat we een proefdruk kunnen maken.

Druktechnieken
Nieuwsgierig naar de druktechnieken die we gebruiken? Leer hier meer over hoe we jouw ontwerpen tot leven brengen.

Betalen
Klaar om af te rekenen? Ontdek alles over de betaalmethoden en hoe je de betaling kunt regelen.

Verzending
Benieuwd naar hoe we je bestelling verzenden? Hier vind je informatie over verzendopties en levertijden.

Veelgestelde vragen
Heb je nog vragen? Check de veelgestelde vragen voor antwoorden op veelvoorkomende zaken.

Bestellen

De meeste bestellingen worden geplaatst via de website van Lavista Relatiegeschenken. Daarnaast is het ook mogelijk om via andere kanalen een bestelling door te geven.

Via de website

Bij Lavista Relatiegeschenken bestel je eenvoudig en snel via de website in de volgende stappen:

  1. Kies jouw favoriete product met het juiste aantal, kleur, opdruk, en meer.
  2. Upload je ontwerp bestanden (dit kan ook na betaling via e-mail/WeTransfer) of maak gebruik van onze Online Ontwerptool (als die beschikbaar is).
  3. Voeg jouw geselecteerde artikelen toe aan de winkelwagen. Of klik op 'Gratis offerte' en ontvang direct een vrijblijvende offerte via e-mail.
  4. Betaal eenvoudig en veilig in jouw vertrouwde betaalomgeving, zoals Apple Pay, iDeal of Bancontact. Of kies voor betaling achteraf.
  5. Ontvang jouw bestelde artikelen binnen de aangegeven levertijd!

Via andere kanalen

Het is daarnaast ook mogelijk om een bestelling per e-mail, via internet of telefonisch door te geven.

Digitaal aanleveren

Het digitaal aanleveren van ontwerpbestanden vereist aanleverspecificaties. Bestanden kunnen in vector (AI, EPS of PDF) worden aangeleverd. Voor full-color bedrukking zijn rasterafbeeldingen, zoals JPG, PNG of TIFF, ook acceptabel. Lettertypen dienen meegezonden te worden of omgezet in lettercontouren. Bestanden dienen opgemaakt te zijn in CMYK-kleuren, met PMS-kleuren (indien van toepassing). Aanleveren kan via upload bij bestelling of offerte, zelf ontwerpen met de Online Editor of via e-mail. Bestanden boven 5 MB worden best via WeTransfer verstuurd naar verkoop@lavista.nl.

Druktechnieken

Bij Lavista Relatiegeschenken bieden we diverse druktechnieken aan, waaronder zeefdruk, borduring en lasergravering. De keuze van de druktechniek hangt af van het specifieke product en het materiaal. Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar de pagina over druktechnieken.

Betalen

Bij Lavista Relatiegeschenken zorgen we ervoor dat je bestelling altijd veilig en betrouwbaar geplaatst en betaald kan worden via onze website. Door gebruik te maken van beveiligde SSL-procedures en jouw vertrouwde online bankomgeving, kun je met onder andere iDEAL, Apple Pay en Bancontact veilig afrekenen.

Daarnaast bieden we je de mogelijkheid om achteraf te betalen, bijvoorbeeld via bankoverschrijving. Je ontvangt een factuur en een betaallink via e-mail. De bestelling wordt pas verzonden na ontvangst van de betaling.

Verzending

Bij jouw bestelling kun je aangeven of je de artikelen wilt laten bezorgen of dat je ze zelf komt ophalen. Het door jou opgegeven afleveradres wordt gebruikt als bezorgadres. Het is eventueel ook mogelijk om op locatie van een evenement of beurs te bezorgen.

Verzendkosten

Voor bijna alle artikelen rekenen we geen verzendkosten, tenzij anders vermeld op de productpagina. De eventueel aangegeven verzendkosten gelden voor de Benelux en zijn exclusief BTW.

Levertijd

De levertijd staat vermeld op elke productpagina als richtlijn. Indien de levertijd afwijkt, nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Spoedleveringen

We bieden veel producten aan die met spoed geleverd kunnen worden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Vervoerders

We werken samen met diverse vervoerders, waaronder DHL, PostNL, FedEx en UPS.

Afhalen

Je hebt ook de optie om je artikelen af te halen. Afhalen is mogelijk op afspraak op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur.

Klachten & Retourneren

Klachten

Als je niet tevreden bent over je bestelling of onze diensten, horen we dat graag. Alleen op deze manier kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken, omdat we streven naar het bieden van de beste service. Je kunt dit aan ons doorgeven via telefoon, e-mail of het contactformulier. Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht ontvang je een inhoudelijke reactie van ons.

Retourneren

Veel van onze promotieartikelen zijn maatwerk, waarop het herroepingsrecht zoals wettelijk bepaald niet van toepassing is. Als je een klacht hebt over de kwaliteit van ons product, kun je contact opnemen met onze klantenservice. We zullen dan proberen een passende oplossing te vinden. Onbedrukte artikelen kunnen in sommige gevallen wel worden geretourneerd, waarbij retourkosten voor eigen rekening zijn. Neem contact op met de klantenservice als je onbedrukte artikelen wilt retourneren.

Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen? Check ons overzicht met de veelgestelde vragen voor antwoorden op veelvoorkomende zaken. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op per e-mail, via de chat, per WhatsApp of bel ons even op tel. +31(0)76-50 182 25.

Contact

Bij Lavista Relatiegeschenken zijn er diverse manieren om met onze klantenservice in contact te komen voor vragen, opmerkingen, offertes of bestellingen.

  1. Telefoon: We zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08.30 en 17.30 uur op telefoonnummer 0344 - 745109.
  2. E-mail: Je kunt ons altijd een e-mail sturen; we zullen zo snel mogelijk reageren. Gebruik het contactformulier of stuur een e-mail naar verkoop@lavista.nl
  3. Via WhatsApp: Tijdens werkdagen reageren wij doorgaans binnen een uur.
  4. Per chat: Ook op de chat kun je van ons binnen een uur reactie verwachten.